17. listopadu 2014

Individualita

Připadá mi neuvěřitelný, jak jsme v dnešní době připoutaní k virtuálnímu světu. Nemyslím to špatně, sama vím, že jsem jedna z těch, co celou cestu autobusem zírá do mobilu a nevšímá si okolí. Mám pocit, že si každý tak trochu hraje na něco, co není. Když mi jednou při opileckém svěřování kamarádka řekla, že bych měla víc ta holka z mého instagramu, utkvělo mi to v paměti. Je to pravda. Ne, že bych si hrála na něco, co nejsem, ale na internetu můžeme prezentovat trochu jinou stránku sama sebe. Je to jeden z důvodů, proč mi připadá, že jsem nikdy do blogování nebyla tak úplně ponořená. Měla jsem pocit, že musím vypadat jako něco víc, tvářit se na fotkách vážně. Vždycky když jsem potom publikovala nějaký příspěvek, měla jsem ze sebe sice radost, ale viděla jsem někoho jiného, lepšího. Ani nevím, co tímhle vším chci říct, snad jen, že hledání toho, kým doopravdy jsme je součástí dospívání a možná, že hledat nikdy ani nepřestaneme. Chtěla bych vylézt z ulity, být taková, jaká se tvářím být. Ale není to jednoduchý.









Tak třeba zase někdy
xoxo Ady

7 komentářů:

  1. Jo vidím to stejně. Sama pak ani nevím, kdo vlastně jsem. Říkám si, jestli jsem vážně taková, jak vystupuju třeba na blogu a instagramu nebo jestli je to jen přetvářka. Fakt nevím. Každopádně ty na mě působíš strašně mile, máš úžasnej styl a jsi pro mě fakt inspirací.A vnímám tak tebe, ne jen tvůj instagram, ale prostě tebe jako člověka! A jsem fakt moc ráda, že jsi zase něco napsala, chybělo mi to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach děkuju moc moc moc!!! :) A je nás takových asi víc, tak trochu ztracených

      Vymazat
  2. Tak to já v sobě nikoho jiného nevidím :). Skvělé fotky, jak se směješ, to je super :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Úsměv ti sluší :) a žeru tvůj styl :D taky by mě někdy zajímalo, jak to s tou pravou osobností vlastně mám, protože světu vždycky ukazuji jen její část, i když třeba na blogu se asi snažím být co nejupřímnější a podávat vše přesně tak jak to cítím, úplně a ze vším všudy mě asi zná jen moje nejlepší kamarádka.

    A teď nevím, jestli tě sleduju na insta nebo ne, jak se tam jmenuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee moc děkuju :) já mám vždykcy chvilky, kdy se snažím, ale nikdy to není úplně a pak se po špatných reakcích nebo zkušenostech a zážitcích radši uzavřu do sebe a asi si hraju na někoho jinýho nebo co

      adulinkaaa
      :)

      Vymazat
  4. Strašně hezky napsaný článek, naprosto s tím souhlasím. A moc krásné fotky!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krása krása!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat